آیا به درمان بیشتری برای بیمار به دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا به درمان بیشتری برای بیمار به دیالیز وجود دارد

Q: "سن پدر من 58 سال است بیماری مزمن کلیه به مدت 14 سال در حال حاضر به دلیل افزایش اوره و کراتینین او بلوک قلبی و او در دیالیز است. حالا من می خواهم به شما برای درمان بیشتر مشورت کنید. متشکرم "
: سلام، خوشحالیم که به شما کمک کند. برای شرایط پدر خود، آن را یک مجموعه بیت برای درمان است، اما این بدان معناست که هیچ درمان وجود دارد.
برای وضعیت خود، توصیه میکنم او اصرار به دیالیز برای مدتی و سپس از آن به تدریج خلاص شدن از شر، آیا از دیالیز ترک بلافاصله حتی او درمان بیشتر است. از آنجا که او در حال حاضر در پایان مرحله بیماری کلیوی و برخی عوارض دیگر در همان زمان رنج می برد، اگر او از دیالیز ترک قبل از بیماری به خوبی می رود، زندگی خود را در معرض خطر باشد.
سپس، آنچه را که به درمان بیشتر از دیالیز است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیبی از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی و طب غربی می توان آن را درمان بیشتر از دیالیز. این نه تنها می تواند کمک به از بین بردن آن عوارض جانبی ناشی از دیالیز، اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین در طول دیالیز، مردم می توانند این درمان در همان زمان می برد. پس از عملکرد کلیه با کمک این درمان بهبود کردم، مردم می توانند بار دیالیز کاهش و به تدریج خلاص شدن از شر آن.
همانطور که برای شرایط پدر خود را، او همچنین می توانید از دیالیز با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خلاص شوید. در واقع اگر او می تواند این درمان را دریافت کنید زودتر او ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: